مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-07اجتماعي

اشتعالزایی برای زندانیان راهبردی اصولی در کاهش آسیب های اجتماعی 


فلسفه تشکیل بنیاد تعاون زندانیان آموزش مهارت های شغلی و ایجاد فرصت های شغلی به منظور کسب درآمد پایدار برای زندانیان و خانواده های آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی موقر صبح دوشنبه در بازدید از طرح های اشتغالزایی این بنیاد تعاون زندانیان اظهار کرد: بنیاد تعاون زندانیان به نوعی یک سازمان مردم نهاد است که زیر نظر اداره کل زندان های استان فعالیت های خود را دنبال می کند.

وی افزود: فلسفه وجودی و رسالت تشکیل این بنیاد ارائه آموزش و مهارت های فنی و حرفه ای برای زندانیان است به گونه ای که متولیان امر با ایجاد کارگاه ها و واحدهای تولیدی کوچک زمینه اشتغال تعدادی از زندانیان رأی باز یا رأی کار را فراهم ساخته اند.

دادستان همدان با بیان اینکه از آنجا که بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی رخ داده از سوی مجرمین به دلیل بیکاری است، گفت: می توان با افزایش فرصت های شغلی به منظور درآمد پایدار برای آنان عملاً از کشیده شدنشان به سمت رفتار مجرمانه جلوگیری کرد.

خانجانی موقر خاطرنشان کرد: بسیار شده که زندانیانی که در کارگاه های آموزشی _ تولیدی از قبیل میناکاری یا تهیه خوراک دام و طیور آموزش دیده یا فعالیت داشته اند، پس از پایان حبس در همان کارگاه ها به عنوان یک نیرو جذب شده و کسب درآمد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتعالزایی برای زندانیان راهبردی اصولی در کاهش آسیب های اجتماعی 

اشتعالزایی برای زندانیان راهبردی اصولی در کاهش آسیب های اجتماعی